Weekend - Reisverslag uit Santa Maria da Feira, Portugal van Noortje Groot - WaarBenJij.nu Weekend - Reisverslag uit Santa Maria da Feira, Portugal van Noortje Groot - WaarBenJij.nu

Weekend

Blijf op de hoogte en volg Noortje

04 Februari 2013 | Portugal, Santa Maria da Feira

Het weekend zit er al weer op! en naturlijk ging het super snel voorbij jammer genoeg.

Vrijdag middag waren we al om 13u afgewerkt, hellaas werden we pas om 15u thuis afgezet. Die middag hebben we ook niks speciaals meer gedaan.
Zaterdag zijn we een dagje naar Porto geweest. Porto is een hele mooie leuke stad. We hebben er eerst geshopt en daarna wat rond gelopen en rond gekeken.
We zijn via een grote mooie brug over de rivier gelopen. Vanaf de overkant zijn we met een gondel langs een gedeelte van de riveer gegaan, vanuit de lucht had je heel mooi uitzicht.
Ook zijn we door en echt krotten wijkje gelopen met allemaal trappen en gaten in ramen, sloten op deuren en daat soort dingen die je in Nederlands niet vaak ziet
Om 17u wouden we langzaam aan naar huis gaan, helaas kwam de bus pas om 19u.

Zondag zijn we hier een beetje gaan rondlopen hellaas waren er veel winkels dicht. We hebben bij veel bakkerijen gekeken maar geen een verkoopt er gewoon broond. Brood is in de supermarkt namelijk best duur 2euro voor een half klein brood. Verder hebben we boodschappen voor de week gedaan.

We hebben al een heel lijstje met dingen die we nog zouden willen doen:
- Sea Park
- savonds eten in Porto tussen de muziek
- Carnaval in Ovar
- Tour bus door Porto
- Boodtocht over de revier in Porto
- naar Lisabon
- Circus
wij zullen ons dus niet vervelen de komende weekende haha.

Vandaag zijn we begonnen aan stage week 2. Er zijn vanmorgen verschillende honden ingeslapen. Het waren vooral oude en zieke honden die niet meer normaal konden leven. Ook hebben we een hond verlost van al zijn klitten op zijn achterhand, hierdoor heeft hij nu een : "pemper" aan (kaal geknipt) haha. Verder was het een vrij normaal dagje. Morge mogen we honden gaan scheren.

Nog even jullie jaloers maken het weerbericht:
Elke dag veel zon, GEEN regen (we zijn niet in Nederlands he ;) ) en een lekkere temperatuur ook wel zonderjassen-temperatuur genoemd.

Tot de volgende keer !

Xxxx

p.s Voor meer fotos kijk op:. http://nl.fotoalbum.eu/nicolenoortjesanne

• 07 Februari 2013 - 20:49

Eefje:

Leer ze in Portugal maar wat carnaval is!

• 07 Februari 2013 - 20:53

Eefje:

en ik ben jaloers op het weer, geniet er maar van!
    ik ben al anderhalve week lang elke dag ondergeregend, gesneeuwt en gehagelt