week 8 - Reisverslag uit Santa Maria da Feira, Portugal van Noortje Groot - WaarBenJij.nu week 8 - Reisverslag uit Santa Maria da Feira, Portugal van Noortje Groot - WaarBenJij.nu

week 8

Blijf op de hoogte en volg Noortje

25 Maart 2013 | Portugal, Santa Maria da Feira

Ola allemaal!
Nog maar 2weekjes en dan komen we weer naar Nederland. Afgelope week hebben we weer verschillende dinge gedaan.
Maandag: we hebben helemaal niks gedaan we hebben heel de dag met een deken op het veldje gelegen en hondn buiten gedaan.
Dinsdag: we hebben wat honden op het veld gelaten en bij mini gezeten. Ook hebben we wat bloembakken moeten verven. Savonds waren we met zn alle beetje onhandig bezig. Ik Nicole,Sanne, Josie en Rachel waren met zn alle in de keuken bezig. Eerst liet Sanne een pak melk vallen. We gingen puree maken dus we hadde de mixer nodig. Toen Sanne aan het mixen was viel de stroom uit. Sanne legt de mixer neer en zet de stroom weer aan. De mixer deed het innees weer en gaf zichzelf vliegles twschoot uit het stopcontact en viel op de grond. Hellaas mixer overleden :(
Woensdag hebben we heel de dag op het veld gelegen en honden buiten gelaten. Het was super mooi weer. Savonds gingen we met mense van de kliniek uiteten voot afscheid van Jack en Josie.
Donderdag hebben we de katten verzorgd en honden buitengelaten. Daarna mochten we het hok waar al het hondevoer staat uitlaaien en de muren verven. Ze zijn nu mooi blauw.
Vrijdag mochten we eigelijk de nieuwe muren ook verven maar het regende hellaas. Smiddags waren we vrij en hebben we aan school gewerkt.
Zaterdag zijn we naar Porto geweest we hebben wat rondgekeken en we zijn wezen Port proeven. Verder zijn we naar een hele oude beroemde.
biebboekenboekenwinkel geweest. Savonds zijn we met Rache naar de pub geweest het was heel gezellig. Geweest.

Zondag hebben we weer helemaal niks gedaan het heet dan ook ZONDAG. We hebben bijna heel de dag Flikken Mastricht gekeken.
Wel kwam er smiddags inneens een parade voorbij met verkleden mensen paar paarden een ezel en iedereen zong. Het had iets met jezus te maken denke we. Ook had iedereen een tak met blaadjes vast.

Het is deze keer een kort verslag ik typ hem namelijk nu oo stage.. Het regent dus weten ze niks vior ons om te doen..... En het gaat wss komende 2weken regenn.
Maarja we zien wel!

Dikke kus!
Er kunne heel wat foute in staan maar dit is omdat ik het via mn mobiel erop heb gezet en die werkt niet echt mee haha
Xx pub oub geweestl naar de pub